Deklaracja dostępności
Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://ckf.waw.pl/
Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do:
strony internetowej Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy.
- Data publikacji strony internetowej: 2022-03-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-12-23
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niespełnione wymagania
- Nie wszystkie treści nietekstowe posiadają tekstowe zamienniki (opisy alternatywne)
Powody braku spełniania wymagań
- Trwają prace nad uzupełnieniem brakujących treści.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-12-19
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Dokumentu zawierającego wynik przeglądu, badania lub audytu dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej –
https://wave.webaim.org/report#/https://ckf.waw.pl/
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-12-19
Skróty klawiaturowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest:
Zbigniew Ukleja
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu:
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Dostępność architektoniczna
Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy
Aleje Ujazdowskie 20/4
00-478 Warszawa
Parking
- Nie mamy parkingu.
- Nie mamy parkingu. Siedziba CKF mieści się w centrum Warszawy i nie ma możliwości zapewnienia własnego parkingu. W pobliżu są dostępne publiczne miejsca parkingowe, w tym miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Najbliższe miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się w odległości 10 metrów od wejścia głównego. Publiczne miejsca parkingowe są odpłatne zgodnie z taryfikatorem m. st. Warszawy. Z miejsc parkingowych do siedziby CKF prowadzą publiczne chodniki.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
- Wejście do siedziby CKF jest dostępne bezpośrednio z chodnika publicznego na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać do CKF na wózku. Drzwi otwierają się na zewnątrz. Drzwi są przezroczyste, oznaczone systemem głosowym dla osób niewidzących TO TU POINT. W godzinach otwarcia można poprosić osoby z CKF o asystę pod numerem telefonu +48 789 291 086.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Przestrzeń za wejściem
- Tuż za wejściem znajduje się aksamitna kotara, przez którą należy przejść. Wydarzenia odbywają się od razu w tym pomieszczeniu do którego prowadzi wejście główne. Jest ono wyposażone w stacjonarne, obwodowe pętle indukcyjne dla osób słabosłyszących.
- W pomieszczeniu zamontowany jest system dźwiękowy TO TU POINT.
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
Ciągi pionowe
- Możesz skorzystać z windy.
Schody
- Dostęp do toalety na parterze jest w przestrzeni podwyższonej. Dysponujemy przenośną platformą na życzenie.
- Stopnie są oznaczone kontrastowo.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
- Różnice poziomów można pokonać za pomocą platformy przyschodowej.
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
Winda
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Winda znajduje się w budynku.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- Pierwsze piętro zaopatrzone jest w toaletę dla osób niepełnosprawnych.
- Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- Toaleta na parterze nie jest dostosowana do osób niepełnosprawnych. Toaleta z udogodnieniami znajduje się na pierwszym piętrze – istnieje konieczność pokonania podwórka i schodów. Winda jest wąska i nie mieści się w niej wózek inwalidzki. Wynika to z architektury zabytkowej kamienicy.
- W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
- Na ścianach są zamontowane poręcze.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
- Centrum Kultury Filmowej zapewnia możliwość indywidualnej obsługi z tłumaczeniem migowym on-line w godzinach: poniedziałek-piątek: 7:00-20:00; sobota, niedziela: 9:00-17:00 po wcześniejszym umówieniu.